poniedziałek, 20 kwietnia 2015

TAG Mój zwierzęcy przyjaciel ♥

Hejka wszystkim!
Mamy kolejny(2) TAG na moim blogu.Tym razem wszytsko będzie się kręciło wokół mojego pupila. No to do dzieła!

1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Nazywa się Pysia.+podam historię z tym imieniem również. Miałabyć Tosia.Po przeczytaniu poniższej informacji,że to kotka i jest to pół per (persy mają spłaszczony ryjek) imie Pysia się przyjęło,ponieważ moja mama tak na nią wołała właśnie po mordce :). Wogole miała być chłopczykiem :D
2. Jakie to zwierzę? I jakiej jest rasy?
Jest to kotka.Pół-pers :).

3. Jak długo jest już z Tobą?

Pysia jest ze mną od około miesiąca jej życia :)
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Dostałam na Mikołaja jednak 1 grudnia.Mama nigdy nie zgadzała się na kota,tym bardziej na psa w bloku. Taka ciekawostka ze wszystkei zakupy chowane były w piwnicy i informacja o kocie była zatajona między mną a tatą.
5. Ile ma lat?
Ma 3 latka. 
6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego pupila?
Tam gdzie ludzie-tam i ona. Czasem sobie ,grucha,. Kiedyś kręciła sie pod jemiołą przez 5 minut bez przerwy :) i głaskała żółwie mojego brata.

7. Co znaczą Twoje relacje z zwierzakiem?
Traktuję ją jak domownik,członek rodziny.Nie wyobrażamy sobie aktualnie domu bez niej. Byłoby napewno nudno (biega p całym domu wieczorem,w sumie cały czas chyba ze spi albo je)

8. Ulubione chwile?
Każde.Kiedy na mnie śpi,kiedy się bawimy,jak byłyśmy na działce i bujałyśmy się na hamaku a ona spała :)

9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Oprócz Pysia to Pyśka,Pynia,Mysia,Kicia :)

Mam nadzieję, że sie spodobało. :)

niedziela, 19 kwietnia 2015

Wyniki konkursu fotograficznego

Dobry wieczór.
Ogłosiłam jeszcze na jednej grupie o 19:30 ze o 20:00 mamy rozstrzygnięcie,nikt niestety jeszcze nie doszedł. Weszłam na wszystkie podane blogi (9), naprawdę każda z Was ma tam piękne zdjęcia i trudno było mi wybrać ale zwycięskim blogiem zostaje Veroni (agataweranika.blogspot.com)  Serdecznie gratuluję ! :) Nagroda zostanie spełniona w ciągu najbliższych dni. Macie jakieś pomysły na konkursy? Piszcie :D

PS: Jutro spodziewajcie się TAGU :) <3

sobota, 18 kwietnia 2015

Friendship power!

Hejka :)
Właśnie utwierdziłam się w przekonaniu że pogoda jest zmienna. Wczoraj gorąco, dzisiaj śnieg... Ale wolę poopowiadać o wczorajszym dniu. W ramach działąń ZP pojechaliśmy na Wietrznie gdzie popstrykałam kilka zdjęć na konkurs i nie tylko...

Aktualnie zdj 1 mam na tapecie na laptopie :)



(brzuch [*] )

Jak podobają się Wam zdjęcia? Już niedługo roztrzygnięcie konkursu :) Trzymajcie sie



środa, 15 kwietnia 2015

Nike Roshe Run - RECENZJA

Hejka wszystkim.
   Dzisiejszy post to recenzja butów teraz modnych- Nike Roshe run. Kupiłam je sobie dość niedawno i pomyślałam, że trochę Was zachęcę i może pomoge w zdecydowaniu się czy te buty pasują do Was i do waszych oczekiwań :).

Kolor
Ja wybrałam klastyczne biało czarne a raczej srebrno czarne, ponieważ ogólem miałam zamiawiać z Allegro ale postanowiłam w stacjonarnym sklepie (wiarygodność ). Weszła nowa seria kolorystyczna właśnie że znaczek Nike jest srebrny:
Na zdjęciu słabo to widać jednak.


Do biegania?
Ogółem są to buty sportowe- do biegania jednak słyszałam że ta siateczka sie rozrywa, ale narazie tego nie doświadczyłam. Ale też u nikogo nei widziałam rozerwanej.
Wiosna/lato czy jesień?
O wiele lepiej jest nosić je na wiosne/lato. Jak mówiłam posiadają siateczkę, która byłaby bezradna na jesienną,deszczową pogodę. A na ciepłe dni są idealne-przewiewne.
Wygoda
Wygodne są w 101%. Lepsze moim zdaniem niż Air Maxy :). 
Cena
Wiadomo-jeżeli kupimy na stronie internetowej typu Allegro zapłacimy taniej JEDNAK pamiętajmy że na allegro kupując np. buty markowe ,poprzez niskie ceny możemy trafić na podróbki! Dlatwgo polecam kupować w stacjonarnym sklepie (ostatnio była promocja) Ja zapłąciłam 220 zł (+karta) A są warte swojej ceny :).
Higiena
Jeszcze nie ubrudziły mi się na tyle abym mogła coś na ten temat mówić, jednak moja znajoma która je ma podobno miała całe w błocie (podeszwe białą) a na drugi dzień - jak nowe więc widocznie higiena tych butów nie jest skomplikowana i trudna.
Czy warto?
WARTOOOO Są warte swojej ceny. Są nie tylko wygodne,ładnie wyglądają na nodze.można dobierać do nich nawet spódniczki, idealne na wiosne/lato,przewiewne,po całym  dniu nie bolą nogi poprostu nr 1 w moich butach aktualnie, dlatego jeśli się zastanawiacie czy kupić to kupujcie !




wtorek, 7 kwietnia 2015

Po sprawdzianie

Hejka wszystkim!
Długo nie pisałam. Niestety coś oderwało mnie niestety od Internetu...
Jutro mija tydzień od pierwszego mojego ważnego sprawdzianu- szóstoklasisty. Moje wrażenia? Stres był niezmierny, miejsce wylosowałam sobie super (pisaliśmy w sali) - ostatnie. Okazało sie jednak ze sprawdzian był  banalny! Matma 100 %, polski z kótrego idzie mi gorzej chyba z 2 błędy. Angielskim nikt sie nie stresował jednak ja tak. Chcialam sie dostac do klasy angielskiej. Po napisaniu- super. Sprawdzilam w domu wyniki na Internecie . Angielksi również 100 %. Po przyjściu razem z naszą super ekipką- Ja,Pati,Jula i Ola poszłyśmy na pizze.Wkońcu jakiś odskok od nauki. Powiem Wam ze 1 kwietnia, który okazywałby sie bardzo stresującym dniem był bardzo udany. Teraz tylko czekać na wyniki. Trzymam kciuki i za Was! Piszcie jak \Wam poszło :)
Buziaki