środa, 27 maja 2015

APARATKA

Hej wszystkim!
Po krótkiej przerwie postanowiłam coś napisać. Pewnie niektóre z Was odliczają już dni do wizyty u ortodonty, oglądacie filmiki i pytacie się innych jak to jest...
                                                                     MIEĆ APARAT STAŁY?
No właśnie. Dzisiaj postanowiłam rozwiać wasze wszelkie wątpliwości. Kilka osób też pisalo mi na asku pytania więc zapraszam :)

  • Czy zakładanie boli?
Zakładanie wcale nie boli. Wiele osób myśli, że to coś boli ale to zwykła bzdura :)

  • Jak przebiega zakładanie aparatu?
No to tak. Na początku klasyczne czyszczenie itd. Potem nakładanie kleju na zęby, przyklejanie zamków,poprowadzenie druta, który przechodzi przez te zameczki. Wybieramy kolor gumek jaki nam się podoba i wła la! :) Aha i jeszcze informacje na temat czysczenia itd.

  • Jak trzeba czyścic aparat?
Czyśczenie w sumie nie jest trudne ale czasochłonne. Napewno musimy myć zęby po każdym posiłku spec. szczoteczką która włoski w środku ma krótsze oraz małą szczoteczką czyszczącą miedzy drucikami.
  • Czy noszenie aparatu boli?
Tu już jest sprawa indywidualna. Każdy inaczej odbiera ból. W moim przypadku niestety spotkałam się z niemiłosiernym bólem nawet około miesiąca za to moja przyjaciółka na odwrót- zero bólu :)

  • Czy widać efekty?
Właśnie około tydzień temu zdjęto mi aparat. Aktualnie mam ruchomy i powiem Wam efekty są bardzo zauważalne i mimo bólów, cierpień itd. to się opłacało po ząbki teraz są piękne. Dużo osób mi mówiło,, Po co nosisz aparat, przecież masz proścutkie zęby?".  Jeśli chodzi po ilu miesiącach widać to również nie jestem w stanie powiedzieć bo z dnia na dzień nie przyszło, również zależy od stanu naszych zębów przed aparatem :)

    Mam nadzieję, że nieco rozwiałam Wasze wątpliwości i od teraz będziecie razem z nowym lokatorem waszej buzi będziecie szczerzyć się od ucha do ucha :) Pozdrawiam! 

czwartek, 14 maja 2015

Night

Hejka.
Uzupełniam troszkę postów bo ostatnio trochę się opóźniłam. Dokładnie 8 maja Julka przyszła do mn ei na noc do mojego nowego pokoju! No powiem Wam nigdy sę tak nie uśmiałam. Przyszłyśmy do mnie o 18:30, posiedziałyśmy,o 20:00 do Galerii na noc zakupów. W jednym sklepie wybierając 2 koszulki spędziłyśmy 1h. Był koncer G.Hyżego. Było super :). Potem się zaczęło.... chyba z 20 dubsmashów i tak dalej hhahaha.


Mam przed sobą bardzo pracowity tydzień. Mam do zrobienia bardzo ważną prezentację o tańcu na sympozjum naukowe :D. Przymajcie kciuki żebym tylko nie usnęła przy laptopie! Buźki ;**

piątek, 1 maja 2015

Co u mnie?

Cześć i czołem!
Dawno nie pisałam ale już się usprawiedliwiam! Miałam przywiezione nowiutkie meble i łóżko no i musiałam wszystko przecierać ukłądać itd. Wczoraj na ten przykład od ok. godziny 18 układałam wszystko do 21:30. Dzisiaj niezbyt się czuję,obudziłam się bardzo wcześnie,o jakiejś 6:40 przez ogromny ból gardła. Jakąś 1 h  temu poszłam się zdrzemnąć żeby nadrobić trochę energii i odpocząć. Bardzo bolała mnie głowa ;\. Ale się pozbierałam i teraz pisze! A więc propo mebli. Jak będzie wszystko super i pięknie dodam zdj mojego odmienionego pokoju :).

Postaram się jeszcze coś w ten weekend napisać. Mam plany na posty! :)

Dozobaczenia kochani! <3