sobota, 31 stycznia 2015

Tour ! :D

Hejczii
Wczoraj posta nie było po nei zdążyłam ! ;O  Szłam na tańce :) Na wcześniejsza godzinę żeby się rozgrzać no i pogadać z trenerką.
Dzisiaj był szalony dzień. Rano o 9:00 miałam patrol. Po owym patrolu wszytskie poszłyśmy do Oli. Robiłyśmy omlety. Przepyszne. Ale.. Później poszłyśmy do Julki i piekłyśmy pancakesy. One to dopiero były pysznee aaj :) Postaram się dodać zdjęcia jutro :).  Po uczcie, zostałąm wezwana przez rodziców na obiad no a.. - dziewczyny również poszły do mnie. Słuchałyśmy muzyki , kawa z ekspresu no i omegle ;D Mega śmiesznie było :). Teraz gadam na skypie z Natalką. Napewno troche wam mące w głowie bo tak  naprawdę nie znacie tych osób. Julka i Ola to moje najlepsze przyjaciółki, Natalka też z tym że Julka i Ola chodzą ze mną do klasy a Natalka jest 2 razy starsza i poznalyśmy się na tańcach.
Dlatego taki śmieszny tytuł.
Dobrej nocki wszytskiim :)

czwartek, 29 stycznia 2015

Pati tańczy jak szalonaa ! ;D

Dzieńdobry,

A więc co dzisiaj mnie spotkało. Na pewno duuża porcja śmiechu, ponieważ lekko zatęskniłam za szkołą, ALE znaczy to że za przyjaciółmi :).
Na przykład zamiast WF mieliśmy... zabawe karnawałową razem z 8 latkami jeeej xD
Najlepsza zabawa haha. Po prostu sala gimnastyczna była przepełniona dzieciakami , które próbowały tańczyć, ale no cóż. Moze powinnam być bardziej wyrozumiała, ale zrozumcie jak na to patrzy tancerz haha. Ale było zabawnie w sumie. Ale później oczywiście wybił dzwon na HISTORIĘ którą nie cierpie :)

Jeśli chodzi o bloga mam na celu napisanie coś dłuższego o mojej przygodzie z tańcem. Aby Wam sie nie nudziło , podzielę to na kilka części. Będą one również podlinkowane w zakładce Best Posts :)

Dzisiaj nie będę się również rozpisywać, ponieważ lece kuć matmę i szykuję się na tańce :) A wiecie dobrze. Pasję trzeba rozwijać. Moze jakiś turniej wyskoczy i nagle bum - skok nie wyćwiczony a choreografia stoi w miejscu .
Pa kochani :)

środa, 28 stycznia 2015

Patrol, lenistwo i kontakt ze mną !

Hejka wszystkim :*

Dzisiaj można powiedzieć, że nie byłam w szkole. Byłam na Zielonym Patrolu. Może wiecie co to może nie. To taka grupka osób, robimy coś tam o przyrodzie itd. ;D
Może nie będę Was przynudzać takimi smętami haha :**.

Blog się rokręca, więc postanowiłam podać Wam mój e-mail w razie jakiś kontaktów :)
On wraz z innymi linkami do stron, w których możecie mnie spotkać znajdą się w zakładce Kontakt :) .

Co u mnie? Poprawił mi się humor, nawet wyzdrowiałam i niestety jutro do szkoły :c. Kto ma ferie ? :) Ja dopiero 17 lutego. A propo e-mailu. Piszcie mi co chcecie abym napisała, takiego coś dłuższego, np. w sprawie tańca czy coś. Mogę odpisać prywatnie lub na forum bloga (dla waszego życzenia).

Myślę, że to koniec dzisiejszego postu. Skoro już piszę, chcę pozdrowić Patrycję K. która czeka na ten post ;DD

Papapa :)


niedziela, 25 stycznia 2015

Nieobecność i podziękowania :)

Hejka

Od razu przepraszam za moją nieobecność na blogu. Pozwólcie, że się usprawiedliwie.
Po pierwsze. Rozchorowałam się.Mam katar,ból gardła i łzawią mi oczy. Po drugie. Spotkała mnie przykra sprawa w rodzinie i musiałam się przez chwilę ,wyłączyć,. Ale już jestem i jest wszystko ok. Nadrobie wszystko, ponieważ jutro nie idę do szkoły.

                                                             *          *          *          *

Dziękuję za 50 odwiedzin. Może sie niektórym wydawać że to mało, ale pamiętajmy że dopiero ten blog się rozkręca, a to 3 post. Zresztą ostatnio jak wchodziłam było 15 więc progres :)
Dziękuję i mam nadzieje że dojdziemy do 100 :)

Co w dzisiejszym poście? Postanowiłam powiedzieć coś WIĘCEJ o sobie :). Zapomniałam napisać, że jestem belieber od roku. Oznacza to, że jestem coś więcej niż fanką Justina Biebera, I JUŻ NA WSTĘPIE mówie, że to mój wybór kogo słucham itd. Kocham też Iggy, ale w sumie nie wiem czy dokońca jestem Azalean. Jeżeli chodzi o taniec, to raczej nie tutaj i nie teraz bo to by mi zajęło jakieś 2 h haha .
Dobranoc wszystkim :) Do juterka

czwartek, 22 stycznia 2015

Hejczii ! :DD

Cześć wszystkim :)
To drugi post :). Co prawda to nie pierwszy blog, ale się narazie rozkręcam. Niedługo mam trening tańca i właśnie. Pro po tańca. Planuję zrobić oddzielny post w którym opowiem o mojej tanecznej przygodzie. Jeszcze w tamtym blogu niektórzy do mnie pisali abym napisała jak zaczynałam wiec czemu nie. Dzisiejszy post będzie krótki, ponieważ jak już wspominałam- mam tańce na które muszę się przyszykować :). Buziaki wszystkim :)

Może jeszcze coś wieczorem wpisze ;DD


środa, 21 stycznia 2015

1st Post ! :DD

Hejka :)
Pierwszy post na tym blogu, ale na pewno nie pierwszy napisany przeze mnie :). Po opisie w zakładce About me (klik) możecie się coś o mnie dowiedzieć. :) Postaram sie dodawać posty codziennie jeżeli kochana szkoła i treningi mi na to pozwolą. W zakładce Best Posts (klik) będą posty dłuższe i o które byście prosili. Myślę, że nie musze sie rozpisywać zbytnio zwłaszcza ze wubiła 22:30 :D. No to dobranoc wszystkim, do juterka ;p.