Hejczii
Wczoraj posta nie było po nei zdążyłam ! ;O Szłam na tańce :) Na wcześniejsza godzinę żeby się rozgrzać no i pogadać z trenerką.
Dzisiaj był szalony dzień. Rano o 9:00 miałam patrol. Po owym patrolu wszytskie poszłyśmy do Oli. Robiłyśmy omlety. Przepyszne. Ale.. Później poszłyśmy do Julki i piekłyśmy pancakesy. One to dopiero były pysznee aaj :) Postaram się dodać zdjęcia jutro :). Po uczcie, zostałąm wezwana przez rodziców na obiad no a.. - dziewczyny również poszły do mnie. Słuchałyśmy muzyki , kawa z ekspresu no i omegle ;D Mega śmiesznie było :). Teraz gadam na skypie z Natalką. Napewno troche wam mące w głowie bo tak naprawdę nie znacie tych osób. Julka i Ola to moje najlepsze przyjaciółki, Natalka też z tym że Julka i Ola chodzą ze mną do klasy a Natalka jest 2 razy starsza i poznalyśmy się na tańcach.
Dlatego taki śmieszny tytuł.
Dobrej nocki wszytskiim :)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz