Cześć i czołem!
Dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem 5 rzeczy, które wkurzają mnie na Facebooku.
1. Dzieci na ,fejsie,
Nie wiem czy Wy tak sądzicie, ale moim zdaniem niektórym dzieciom powinno zakazać posiadania facebooka lub ogółem wypowiadania się gdzieś. Najgorsze jest jednak to jak poprostu hot 10 latka piszę do ciebie że poprostu... jestes gówniarzem :)
2. Życie nie ma sensu :'c
Drugim powodem jest użalanie się nad sobą. Zwłaszcza jak jest sytuacja:
Mamy post: :c. Wszyscy oczywiście: Co się stało? Oh nie. Co ci jest ?, a osoba odpisuje : priv.
Najgłupsza rzecz na świecie. Skoro chwalimy się jak życie dla nas straciło sens bo mama nie chce kupić mi ,,ajer maksów" i chłopak wolał inną 4-klasistkę to czemu priv ? Eh...
3. Jestem profeszynal dancer i singer!
Kolejny już 3 powód za który Facebook ale i również Instagram mnie wkurza jest to, że ktoś umie na pamięć jedną piosenkę i zapisał się do klubu tanecznego po nic uważa sie za wielką piosenkarkę i tancerkę,np. taki opis na Instagramie : (imię i nazwisko), (wiek), dancer. Jestem tancerką i może dlatego mnie to wkurza bo wiem jak ktoś tańczy i łatwo można ocenić czy naprawdę jest takim dancer :D.
4. Jestem zajęta!
Zauważyłam, że moją dobrą opinię o Facebooku psują poprostu dzieci,które naprawdę nie wiedzą jak go obsługiwać. Sytuacja: Ooo Magda ustawiła sobie w związku i ma 20 lików. Ja też ustawie będzie beka i będe miała fejma w szkole. Nieprawdziwe informacje na temat związków. I nadal myślą że są super...
5. Mój nowy telefon, thank you parents
Chwalenie się nowym telefonem na facebooku + zdjęcie opakowania i opis bardzo dobrze angielski thank you parents. Ż E N A D A :)
Myślę, że TAG był dość ciekawy. Zapraszam wszystkich do napisania tego TAGU. Jeżeli taki zrobiliście/łyście podlinkujcie mi podspodem posta :)
sobota, 28 marca 2015
czwartek, 26 marca 2015
The world is ours
Hejczi wszystkim :).
Ostatnie posty kręcą się wokół jakże pięknej pogody, ale coś zawsze musi prysnąć niczym bańka. Dziisaj u mnie nadal padało! Liczyłam na taką piękną pogodę jak wczoraj :c. Jestem w 6 klasie, mamy 26 marca a już za 5 dni ... SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY! Powinnam się nie stresować, ale nie umiem :D. Dlatego nie wiem czy post znajdzie się w weekend.
Ostatnio opuszczam lekcje, ale nie uciekam tylko wycieczki :) Dzisiaj do Ślichowic do rezerwatu.
Zapraszam do komentowania !
Ostatnie posty kręcą się wokół jakże pięknej pogody, ale coś zawsze musi prysnąć niczym bańka. Dziisaj u mnie nadal padało! Liczyłam na taką piękną pogodę jak wczoraj :c. Jestem w 6 klasie, mamy 26 marca a już za 5 dni ... SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY! Powinnam się nie stresować, ale nie umiem :D. Dlatego nie wiem czy post znajdzie się w weekend.
Ostatnio opuszczam lekcje, ale nie uciekam tylko wycieczki :) Dzisiaj do Ślichowic do rezerwatu.
W oddali można zobaczyć takie zejście. Są tam wieeelkie schody po których trzeba było schodzic i .... wejść :D.
Po owym wyjeździe wyszłam mimo zachmurzenia (było ciepło) wyszłam na dwór ze znaną ekipką i o 16:00 posżłyśmy pod boisko gdzie grali nasi koledzy...
Ogółem mega fajnie spędzony dzień. PS: Jutro też wycieczka więc będzie post ! :)
Dla osób które też dzisiaj przeżyły nagłą zmianę pogody, na rozchmurzenie:
środa, 25 marca 2015
The power of colors - OOTD ♥
Dzień dobry kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo wiosennym outfitem. Miałam dzisiaj taką mini wycieczkę, dlatego miałam dużo czasu więc postanowiłam wrzucić OOTD :).
Pogoda dzisiaj była boska! Słonko grzało, wszyscy wychodzili na dwór. Istne lato! :D
Oto zdjęcia :) :


Postawiłam na kolor łosiosiowy. Udało mi się dobrać nawet szal. Do tego szare,wygodne legginsy,okulary i buty sportowe :) Pod spodem fioletowa,cienka bluza i T-shirt.
.jpg)
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo wiosennym outfitem. Miałam dzisiaj taką mini wycieczkę, dlatego miałam dużo czasu więc postanowiłam wrzucić OOTD :).
Pogoda dzisiaj była boska! Słonko grzało, wszyscy wychodzili na dwór. Istne lato! :D
Oto zdjęcia :) :


Postawiłam na kolor łosiosiowy. Udało mi się dobrać nawet szal. Do tego szare,wygodne legginsy,okulary i buty sportowe :) Pod spodem fioletowa,cienka bluza i T-shirt.
.jpg)
Dla ciekawskich:
bluza - reserved
t-shirt - new yorker
okulary - claire's
buty - Nike (allegro)
[od teraz możecie obserwować mój blog!]
wtorek, 24 marca 2015
The Art Of Photography ■ + konkurs
Hejka kochani.
Dzisiejszy post przyszedł mi do głowy bardzo spontanicznie.Jest godzina 22:00, ale nie mogłam się powstrzymać od napisania kilka słówek :). Jak wiecie bardzo lubię fotografować. Mamy już kalendarzową wiosnę, przyroda budzi się do życia i daje nam wiele pięknych rzeczy - pierwsze listki, kwiaty - są świetnym pretekstem do wyjścia na powietrze i popstrykania im zdjęć.
Dzisiejszy post przyszedł mi do głowy bardzo spontanicznie.Jest godzina 22:00, ale nie mogłam się powstrzymać od napisania kilka słówek :). Jak wiecie bardzo lubię fotografować. Mamy już kalendarzową wiosnę, przyroda budzi się do życia i daje nam wiele pięknych rzeczy - pierwsze listki, kwiaty - są świetnym pretekstem do wyjścia na powietrze i popstrykania im zdjęć.
| fot. Patrycja Dudek |
Bardzo lubię przeglądać Wasze zdjęcia, nawet na Facebooku - te zrobione przez Was,własnoręczne. Naprawdę większość mają w sobie taką magię! Mam swoije zdanie również na temat sprzętu. Nie każdy musi mieć nie wiadomo jakie aparaty cyfrowe z nie wiadomo jakimi obiektywami czy statywami. Oczywiście - zdjęcia będą lepszej jakości robione np. lustrzanką niż telefonem, ale dużo osób zniechęca się pod pretekstem, że poprostu telefonem wychodzą brzydkie.
Tu mamy mój przykład zdjęcia z telefonu. Moim zdaniem wyszło nieźle. Telefon nie mam zbytnio szałowy - opcje aparatu również nie zadawalające, a jednak coś można zrobić z tego małego urządzenia.
KONKURS
Konkurs polega na tym abyście wstawili linki do WASZYCH blogów, które zawierają zdjęcia lub ogółem blog jest związany z fotografią. Wygrany blog - wypromuję na:
- grupach na Facebooku (ok. 10 grup)
- ask
- dodam do ulubionych blogów (będę śledzić nowe posty,komentować :) )
- itd.
niedziela, 22 marca 2015
Mazovia Cup II
Hejka wszystkim.
Dawno nie pisałam ale jest okazja. Wczoraj był turniej długo wyczekiwany. Jak wrażenia? Mało osób w kategoriach ale mimo to umierałam z wyczerpania. Przywiozłam złoto i srebro oraz czwarte miejsce z opena :) Pierwszy raz w nim startowałam więc ok. Zmęczona wróciłam tego samego dnia i odrazu poszłam spać :D. Oto fotki :)
Dawno nie pisałam ale jest okazja. Wczoraj był turniej długo wyczekiwany. Jak wrażenia? Mało osób w kategoriach ale mimo to umierałam z wyczerpania. Przywiozłam złoto i srebro oraz czwarte miejsce z opena :) Pierwszy raz w nim startowałam więc ok. Zmęczona wróciłam tego samego dnia i odrazu poszłam spać :D. Oto fotki :)
sobota, 14 marca 2015
Party Time!
Cześć kochani.
Mamy sobotę, a w piątek odbyły się urodziny Julki -nocowanie. Ogółem super się bawiłam. Było nas 5 i było mega zabawnie :). Grałyśmy na konsoli,horror,challenge itd. Naprawdę super impreza (pozdrawiam). Jaki prezent dałam? Chciałam Wam wcześniej powiedzieć,ale znowu ta sama śpiewka jak z Patrycją - przeczytałaby i nici z niespodzianki :). A więc mój prezent był taki: mini kaktusik z serduszkami, kula do kąpieli,pierścionek no i album. Album nie tylko ze zdjęciami ale tez ze wspomnieniami. Mam nadzieję że sie podoba.:)
Mamy sobotę, a w piątek odbyły się urodziny Julki -nocowanie. Ogółem super się bawiłam. Było nas 5 i było mega zabawnie :). Grałyśmy na konsoli,horror,challenge itd. Naprawdę super impreza (pozdrawiam). Jaki prezent dałam? Chciałam Wam wcześniej powiedzieć,ale znowu ta sama śpiewka jak z Patrycją - przeczytałaby i nici z niespodzianki :). A więc mój prezent był taki: mini kaktusik z serduszkami, kula do kąpieli,pierścionek no i album. Album nie tylko ze zdjęciami ale tez ze wspomnieniami. Mam nadzieję że sie podoba.:)
środa, 11 marca 2015
♦My Dance Adventure ♦ II cz. ♦
Pierwsze zajęcia minęły szybko. Tak również minął pierwszy rok. Przeparaszam za moją ,skromność, ale uważano mnie za najlepszą. Prowadziłam układ na zakończenie. I tak minął następny rok,później następny. Pierwszy turniej. Dostałam 6. Drugi i trzeci pozwolił mi na klasę E. Twardogóra- najważniejszy niemal turniej w roku. Klasa D. Szyty pierwszy strój.Taniec nabrał dla mnie większego znaczenia. Kolejne turnieje i pierwsze miejsca. Ale cóż byłaby to za droga do celu gdyby nie porażki? Złamane obie ręce, 5 miejsce... to właśnie dało mi podwójnego kopa, aby działać. Postawiłam sobie cel- następna klasa. Zaczęłam tańczyć jazz. Klasa E,potem pierwsze miejsce. Pięłam się do góry. Teraz,aktualnie w solo klasa C, strój z kamieniami. Jazz D. Duet C. Za 10 dni turniej (21). Drogę mam otwartą do klasy B. Tylko trzeba chcieć.
Jeżeli wy chcecie zacząć coś z tańcem nie zwlekajcie. Według mnie lepiej jest im wcześniej zaczynamy. Poprzez taniec wyrażamy siebie,swoje uczucia to co w sobie trzymamy. Za to właśnie kocham taniec, za swobodę bycia. I dziękuję Bogu za talent jaki mi dał :)
Jeżeli wy chcecie zacząć coś z tańcem nie zwlekajcie. Według mnie lepiej jest im wcześniej zaczynamy. Poprzez taniec wyrażamy siebie,swoje uczucia to co w sobie trzymamy. Za to właśnie kocham taniec, za swobodę bycia. I dziękuję Bogu za talent jaki mi dał :)
wtorek, 10 marca 2015
Sun + Friends = Spring is coming!
Dzień dobry.
Oficjalnie ogłaszam, że mamy wiosnę. Pogoda u mnie jest przepiękna.Nawet wracając ze szkoły poszłam dłuższą drogą. Świeci słońce, wszyscy wkoło uśmiechnięci - tego mi właśnie brakowało. Dlatego dzisiejszy post będzie ciepły, wiosenny no i ... pogodny! :)
Ostatnie dni pozbawiły mnie czasu,np. na pisanie dla Was. Jednak pozbierałam się, zrobiłam kilka zdjęć i do dzieła!
(W tle moja kicia :* ) Nie siedźcie w domu, wykorzystajcie to piękne słoneczko! Buziaki :)
Oficjalnie ogłaszam, że mamy wiosnę. Pogoda u mnie jest przepiękna.Nawet wracając ze szkoły poszłam dłuższą drogą. Świeci słońce, wszyscy wkoło uśmiechnięci - tego mi właśnie brakowało. Dlatego dzisiejszy post będzie ciepły, wiosenny no i ... pogodny! :)
Ostatnie dni pozbawiły mnie czasu,np. na pisanie dla Was. Jednak pozbierałam się, zrobiłam kilka zdjęć i do dzieła!
niedziela, 1 marca 2015
Zmiany
Króciutki post na temat bloga. Zmienił się tytuł - z Welcome to my life jest Patty's blog. Planuję zmianę szablonu :). Nie wiem czy w sumie teraz czy potem ;).
Adres URL bez zmian :D
Adres URL bez zmian :D
Happy 21'st Birthday Justin!
1 Marzec...W sumie zwykły dzień...Kojarzy się z początkiem nowego miesiąca? Niedługiego nadejścia wiosny? Dla mnie oraz dla milionów nastolatek i nastolatków (nie tylko) to nie jest taki normalny dzień. Właśnie dzisiaj 1 marca 1994 o godzinie 12:56 przyszedł na świat mój idol :). Ma już 21 lat jednak dla Nas,beliebers #always16 . On właśnie nauczył nas wierzyć w marzenia i nie poddawać się w dążeniu do celu. Jest nadal sobą mimo fali obraźliwych hejtów. Nie rozumiem często dlaczego ludzie zamiast zrobienia czegoś pożytecznego,siadają przed komputerem i zaczynają hejtować. Nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie NADAL myślą że ma grzywkę. Przecież on ma już 21 lat! Zmienił się,wydoroślał.
Powiem Wam że wstydzę się dziś mojego zachowania parę lat wcześniej. Nie znałam go, nie znałam historii a oceniałam. Kiedy poszłam na film Believe zupełnie się odmieniłam. Zmieniłam nastawienie,wkońcu poznałam jego historię. I tak stałam się belieber.
Dlatego podsumowując Justinowi życzę uśmiechu aby mimo swoich już 21 urodzin był zawsze sobą. By pamiętał o swoich beliebers i dalej tworzył muzykę. :*
Powiem Wam że wstydzę się dziś mojego zachowania parę lat wcześniej. Nie znałam go, nie znałam historii a oceniałam. Kiedy poszłam na film Believe zupełnie się odmieniłam. Zmieniłam nastawienie,wkońcu poznałam jego historię. I tak stałam się belieber.
Dlatego podsumowując Justinowi życzę uśmiechu aby mimo swoich już 21 urodzin był zawsze sobą. By pamiętał o swoich beliebers i dalej tworzył muzykę. :*
School is coming! :c
Hejka kochani :)
Mamy niedzielę. Ostatni dzień ferii :c. Powiem Wam, że na samą myśl wstania jutro o 7:00 psuje mi się humor, dlatego mam zamiar spędzić ten dzień wyjątkowo :) Chociaż wstałam o jakiejś 10:00 :DD.
A to dlatego, że przez Natalkę,skypa i jakąś gre położyłam się spać o jakiejś 1:00. (nie tylko z tego powodu,będzie oddzielny post).
Jakie plany? Dzisiaj o 15 przychodzi Natalka :). Póżniej mentalnie muszę przygotować się do pójścia do szkoły. Naprawdę nie wierzę że musze iść jutro na 8:00 i to jeszcze matma (w sumie lubie matme). Pocieszającą rzeczą jest to, że w powietrzu czuć już wiosnę! Nie mogę doczekać się słonecznych dni :).

Mamy niedzielę. Ostatni dzień ferii :c. Powiem Wam, że na samą myśl wstania jutro o 7:00 psuje mi się humor, dlatego mam zamiar spędzić ten dzień wyjątkowo :) Chociaż wstałam o jakiejś 10:00 :DD.
A to dlatego, że przez Natalkę,skypa i jakąś gre położyłam się spać o jakiejś 1:00. (nie tylko z tego powodu,będzie oddzielny post).
Jakie plany? Dzisiaj o 15 przychodzi Natalka :). Póżniej mentalnie muszę przygotować się do pójścia do szkoły. Naprawdę nie wierzę że musze iść jutro na 8:00 i to jeszcze matma (w sumie lubie matme). Pocieszającą rzeczą jest to, że w powietrzu czuć już wiosnę! Nie mogę doczekać się słonecznych dni :).

Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




















