sobota, 28 lutego 2015

Wyklejamy!

Hejka wszytskim!
Dość długo nie było posta no więc pisze. W piątek czyli wczoraj byłam u Domci razem z Natalką. Powiem Wam że szlyśmy do niej z 30 minut ;"). Pozytywnie spędziłyśmy czas, że tak powiem ;D. Śmiałyśmy się z nas podczas naszych pierwszych turniejów :''D.
Aha. W czwartek Dominika byłą u mnie i projektowałyśmy strój do duetu :)

Dzisiaj również Dominika byłą u mnie (xD) i pomagała mi wyklejać svarowskimi strój :).
Oto efekty: (przepraszam za jakość i wgl, ale zdjęcia robiona naprawdę  na szybko :) )


To już mniej więcej wiecie jak wygląda strój :). Jeżeli również tańczycie (zwłaszcza disco) piszcie w komentarzach ! :)

Niedługo koniec ferii czyli szkoła :c. Nie tylko wiąże się z tym dużo nauki ale także mniej postów JEDNAK NIE MARTWCE SIĘ. Postaram sie nawet codziennie o ile owa szkoła mi na to pozwoli. Buziaki :)

wtorek, 24 lutego 2015

Dance Dance Dance

Hejka kochani ;)

Jest godzina jakaś 22:00. Normalnie padam z nóg! Dzisiaj małam naprawdę męczoący i taneczny dzień :). Wstałam sobie godzina  9:00. Pojechałam z rodzicami oglądać meble. Po tym o godzinie 14:00 miały zacząć sie dodatkowe zajęcia... z duetu!

Tak. Miałam duet z inną osobą, ale go zakończyłam :) DLatego razem z Dominiką postanowiłyśmy mieć go razem. Fajnie wyszedł, co prawda trzeba dopracować. Ale naprawdę pasujemy do siebie :).
Potem na 19:30 do 21. Zero obijania. Chociaż czasem trochę ,kwękałyśmy, kiedy usłyszałyśmy SOLÓWECZKI :D.

I właśnie teraz uświadomiłam sobie że nei zdąże zamówić kamieni :c. Cóż, zrobię to jutro. :)
Dobrej nocki Wam !

PS: Dzięki za okrąglutkie 800 wyświetleń !

poniedziałek, 23 lutego 2015

Bowling with best :)

Hejka wszystkim.
No cóż. Ostatni tydzień ferii. Na samą myśl powrotu do szkoły,uczenia się i sprawdzianów tracę humor :c. Co dzisiaj robiłam? Byłam na kręglach z przyjaciółkami. :) I wogóle na mieście.


 No i fajnie dzień spędziłam. Jutro mam dodatkowe zajęcia z Domcią bo duecik się szykuje! Do juterka

niedziela, 22 lutego 2015

▲ TMI TAG czyli Too Much Information ▲

Siemasz wszystkim.
Postanowiłam na spontanie zrobić dla Was TAG TMI. Jeżeli nie wiecie o co z nim chodzi. Jak sama nazwa wskazuje chodzi o informacje. Na temat mnie :). Postanowiłam zrobić 50 faktów o mnie :)

  1. Nazywam się Patrycja Anna Dudek :)
  2. Jak byłam mała byłam czesana na irokeza :D
  3. Dobrze się ucze
  4. Jednak szkoły nie cierpię c:
  5. Kiedyś chciałam trenować karate :"D
  6. Chciałam mieć zawsze psa
  7. Ale mam kotka i jest super :)
  8. Mam 4 blogi z czego tak naprawdę ten jest w obiegu :*
  9. Jako mała dziewczynka miałam obsesję na butach mamy :)
  10. Do tej pory uwielbiam buty :)
  11. Tańczę od 6 roku życia
  12. Kiedyś tańczyłam taniec towarzyski.
  13. Ok. 2 lata tancze jazz
  14. Jednak disco to moje życie c:
  15. Często zdarza mi się mówić do lustra :\
  16. Nie potrafię usiedzieć w miejscu. 
  17. Grając na PS4 potrafię równocześnie robić szpagat.
  18. Jestem bardzo uczuciowa.
  19. Kiedyś pokłóciłam sie z moją najlepszą przyjaciółką płakałam przez tydzień.
  20. Miałam trudną sytuację rodzinną.
  21. Jak byłam mniejsza byłam bardzo nieśmiała :x
  22. Kiedyś wsadziłam sobie kuleczkę gałki muszkatałowej do nosa xD
  23. Kąpałam się kiedyś w rajstopach a właściwie w rajtuzach :X
  24. Jestem belieber od ponad roku i kocham Iggy :)
  25. Dlatego słucham popu :)
  26. Ostatnio miałam remont
  27. I byłam miesiąc na działce.
  28. Miałam chłopaka nawet nie dawno :)
  29. I podoba mi się ktoś c;
  30. Nie lubie papryki :c
  31. Szybko pisze na klawiaturze i mogłabym napisać to z zamkniętymi oczami.
  32. Często na lekcji pisze z zamkniętymi oczami :D
  33. Jestem nerwowa neistety
  34. Łatwo wyprowadzić mnei z równowagi
  35. Mam wielu znajomych ;)
  36. Mam chyba 7 przyjaciół których mogę nazwać najlepszymi :)
  37. Propo tańca ćwiczę ok. 7,5 h tygodniowo.
  38. Kocham fotografować
  39. W sumie nie wiem co chcę robić w przyszłości bo mam dużo marzeń xd
  40. Nienawidzę polskiego i histori
  41. Za to jestem b.dobra z matmy i przyrody :)
  42. W wakacje byłam w Bawarii :)
  43. I na koloni- najlepszej koloni ever <333
  44. Za rok też jadę
  45. Mam starszego o 5 lat brata
  46. Jestem dość wysportowana
  47. Mam chyba 15 medali
  48. Jadę często na turnieje(neidługo jade :))
  49. Zorientowałam się że spośród blogów moich znajomych ja pisze najczęściej ;*
  50. Jeden dzień się głodowałam!
Dzięki za przeczytanie mam nadzieje że sie spodobało. Jeżeli chcecie jakieś TAGi jeszcze piszcie w komentarzach czy coś. Jeszcze dodam że w zakładce Kontakt dodam mój nick na Instagramie żebyście mogli mnie obserwować :) Miłego wieczoru!

sobota, 21 lutego 2015

Ba dum... już miesiąc! :)

Cześć :).

Dzisiaj mamy 21 lutego. Właśnie miesiąc temu został napisany pierwszy post :)  Strasznie szybko zleciało! I jeszcze prezent- 720 wyświetleń! Kocham Was! :) Naprawdę pisanie to mega przyjemność :). Dzisiejszy post będzie inny. Oryginalny. Poprzez zdjęcia i wpisy zamieszczone poniżej przypomną ten miesiąc...


  • Pierwszy post 21 stycznia 2015. r o 22:30 
  • Pierwsze 50 odwiedzin
  • Muzyka,kursor
  • ,,Dobijamy stóweczki kochani!"
  • Blog zdobywa wyświetlenia ze Stanów i Irlandii.
  • Special, który osiągnął ponad 25 wyświetleń.
  • Komentarze
  • Karnawał
  • Sesja i 460 wyświetleń.
  • Niemcy,Francja,Malezja i Serbia trafiają na statystyki!
  • Ferie z Wami - post codziennie, który ma śr. 20 wyświetleń.
  • 520 odsłon...
  • 117 wyświetleń z zagranicy.
  • 720 WYŚWIETLEŃ I MIESĄC!



 
















Robię to dla Was. To właśnie dla WAS piszę to wszytsko. Mam nadzieję, że dzieki tym zdjęciom i wydarzeniom powspominaliście i przypomnieliście sobie miesiąc który już minął. Do zobaczenia kochani! :*

czwartek, 19 lutego 2015

• CHALLENGE'S WITH BFF •

Hejka wszytskim.
Co prawda post był już, ale taki na szybko, dlatego w tym wpisie opowiem co spotkało mnie po południu a było tego dużo...

   Po tytule możecie zgadnąć, że wykonywałam razem z Julą różne challenge. Po prostu zaprosiła mnei do jej domu i jakoś tak wyszło, że dopadłyśmy... yoga challenge ! Co prawda niektóre ,pozycje, były trudne ale dałyśmy rade. Jednak czasem upadałyśmy no i przy tym - śmiałyśmy się jak downy :D.
   











     Drugi challenge był to makijaż na ślepo. Powiem Wam, że upłakałam sie ze śmiechu. Wystarczy naprawdę kilka kosmetyków żeby nieźle się pobawić. Polecam Wam, np na nocowanie czy urodziny, super zabawa. (pod spodem zdjęcia :) )
   
      Trzeci challenge który ja zaproponowałam I PRZEGRYWALAM :c był to SAY ANYTHING. Zobaczyłam go dzisiaj na YT i spodobał mi się. Chodzi oto, aby 2 osoby mówiły na przemian bez dłuższych namyśleń cokolwiek typu: szafka,krawat itd. Jeżeli osoba powtórzy się lub zająknie - druga osoba nakleja na jej twarz kawałek taśmy ,zniekształcając, jej twarz. Pod koniec wyglądałam jak potwór! Nawet niewiem czy wstawiać zdjęcia haha.
      Czwarty challenge był już u mnie i też mega się uśmiałyśmy. Nie wiem dokłądnie jak to się oryginalnie nazywa ale może kojarzycie. Jedna osoba włącza drugiej głośną muzykę, z kolei ta zadaje pytania. Jest  to zabawne bo słowa są śmiesznie poodkręcane i wychodzi z tegoi śmieszna i inna niż miała być całość :). Też fajna zabawa.

      Dzień dzisiaj super mi minął. Spędzanie czasu z Julką to istna przyjemność. Nie pamiętam, żebym ostatnio się tak uśmiała. :)

IDEA

Hejka.
Niedługo idę do Julki, ale przed tym chciałam się z Wami podzielić moim pomysłem. W zakładce Kontakt umieściłam linka do mojego aska (klikk). Zadajcie mi pytania odnośnie mnie. Jak uzbiera się sumka takich pytań zrobię Q&A :). Wielu osobom może wydawać się do dziwne:
-Na blogu Q&A?!
-WTF ?
-Co ona daje?!!
-Przecież Q&A jedt tylko nagrywane.
Otóż nie tylko jest na yt :). A więc zapraszaam do pytania :)

                                                             *    *    *
Dziękuję za 520 odsłon :). Liczba wciąż idzie w górę a z tego się bardzo ciesze. Okazuje się ze na tydzień wskakuje na bloga ponad 100 osób ;D. Dla mnie to niezła sumka zwłaszcza ze blog ma może z 2 miesiące :).

Gorące buziaki :**


środa, 18 lutego 2015

Łyżwy :)

Hejka everyone!
Lubicie łyżwy? Większość raczej tak. My dzisiaj z ekipką (bez Oli bo wspomniany w poprzednim poście brzuch znowu ją bolał :c ) Więc ja, Jula i Patrycja pojechałyśmy na łyżwy na Ślichowice :)
I tu nawiązanie do mego kichania. To chyba nie alergia tylko poprostu przeziębienie :\.
Wszystko niby ok, idziemy na przystanek tylko los chciał mi dzisiaj spłatać figla. Głupia Pati chciała usiąść na łąwce na przystanku tylko nie ogarnęła że sie już kończy i siadłam na ,niczym,. Po czym spadłam na beton uderzając plecami w metalowe ,coś,. Teraz boli jak cholera xD. Nie moge wstać,siedzieć,kucać pochylać sie. NIC.
Na łyżwach było super(nie wspominając mojego i Patrycji upadku). Godzina naprawdę nam zeszła.Potem do Pasażu na jedzonko i w drogę powrotną. :)

Potem do Julki na postne tosty z serem i ogórkiem i oczywiście... rapsy :DD.

Powiem Wam, że chyba nigdy tak fajnie nei spędzałam ferii :)

Dobrej nocki :))

☼ Cinema ☼

Hejka.
Jestem troszku opóźniona z postami. W tym wpisie opowiem Wam o moim wtorkowym dniu :)

W poniedziałek- jak sama wspominałam straaasznie kichałam i miała katar. No niestety. Wstałam i co? Zaczęło się...APSIK.....APSIK ;D
Łzawiły mi oczy. Pomyślałam jednak, że być może jak wyjdę na świeże powietrze to mi minie. Racja. Nie kichałam. Ja tu mówie o moim kichaniu zamiast filmu hah!
   Film był mega. Byłyśmy wspólnie z Olą i Julą na filmie Tajemnice Lasu. Naprawdę film jest godny polecenia. Był to musical.Aktorzy podczas śpiewu(a było tych chwil mnóstwo, wkońcu to musical xD) świetnie ze sobą współgrali. Więc ogółem polecam i zapraszam do poczytania na jego temat :) --> klik  Takie jeszcze nawiązanie. Oryginalny tytuł nosi nazwę Into the woods który lekko odbiega od tłumaczenia :DD.
Po filmie trochę pochodziłyśmy jednak tak- Olę bolał brzuch, ja wyglądałam jak naćpana (sorki) albo zapłakana 13 latka XD. Wróciłyśmy. Nocowanie nie wypaliło z tego powodu, że ból brzucha Oli był dla niej nei do zniesienia a mnei dopadła...alergia?

Pa :)

poniedziałek, 16 lutego 2015

Mc'Donald, kichanie i meble :)

Hejka kochani.
Jak tam ferie? Czy może szkoła?
Ja dzisiaj miałam dzień kichania i załzawionych oczu :c. Nawet teraz podczas pisania tego postu kichnęłam chyba z 5 razy. ;D.
Rano wspólnie z rodzicami pojechaliśmy pooglądać meble do mojego pokoju bo będę miała (nareszcie) zmieniane :).Później Pati,Ola i Julka czyli kucharki :). Robiłuyśmy spaghetti. Potem razem z Julą do galerii. Miałam kupić stojak na kapsułki :D. Potem do Mc na shake. Nie daleko przystanku był drugi Mc'Donald. Nie mogłyśmy wytrzymać  i poszłyśmy razem na frytki :D. Jak to dziewczyny- poplotkowałyśmy i wróciłyśmy. Aktualnie gadamy przez skypa.

Jutro duże plany mamy :). 11:15 kino i nocowanko :) Spodziewajcie się ciekawego posta jutro :DD






niedziela, 15 lutego 2015

450 wyświetleń :)

Hejka kochani <3
Dziękuję za 450 wyświetleń (właściwie 460). Jesteście wielcy :)
Może niektórzy się zdziwią, bo było 200 ale licznik zbagował się :)

                                     *    *    *
Znów poszperałam w statach i się okazuje że mam więcej wyświetleń z zagranicy ! Stany,Irlandia i... Serbia i Malezja ! Sama nie dowierzam.

Teraz właśnie gadam na skypie z Julką. Patką i Olą. Wspominamy nasz blog, który powstał z... 3 lata temu? Hahaha... Miałam wtedy chyba z 3000 wyświetleń i naprawdę było fajnie. Że też pomyśleć ile chciało mi się pisać. Dla swojego bezpieczeństwa nei będę podawać linku haha.

Lece już.  Miłego wieczoru :)


Valentine's Day

Hejka.
14 luty. Walentynki. Spędzamy czas z drugą połową. No u mnie tak nie było :D, ale za to czas spędziłam w gronie moich najlepszych przyjaciółek :) Była piękna, wiosenna pogoda więc wzięłam telefon dzwonię do każdej z nich:
- Idziemy na sesję :D.
Wzięłam aparat i poszłyyśmy :) Nie sądziłam że będzie tak zabawnie. Tego roczne walentynki co prawda spędziłam inaczej ale za to najlepiej ! <3 
3majcie kilka zdjec z sesji :)




czwartek, 12 lutego 2015

CARNIVAL !

Hejka.
Miało nei być dzisiaj zdjęć, ale szybko to zrobie.
Więc tak. Dzisiaj upragniony dzień. Było mega fajnie :D. Tak naprawdę to tylko nasza klasa sie przebrała haha. Mega zabawnie, chodziłyśmy po korytarzach i wszyscy sie na nas gapili.
Nie ma co owijać w bawełnę- zdjecia mówią wszytsko :)


 Nasza super klasa ^^^


















                             Jestę jednorożcę <3 To już w galerii było :)


Ile zjedliscie pączków? Ja (narazie) 3 :) Do zobaczenia

wtorek, 10 lutego 2015

Hello ! :)

Yooo :)
Z góry przepraszam że nie było wczorajszego posta, ale coś a właściwie KTOŚ wyprowadził mnie z równowagi. A ja jestem bardzo nerwowa i bardzo łatwo mnei wyprowadzić z równowagi i tak sobie myśle co będzie jak bd pełnoletnia haha. Rozpepsze (xd) wszystko. Ale serio, nie byłam wstanie napisać cokolwiek. Jutro chillout bo jedziemy do kina na Pingwiny ;D No i nie ma lekcji. Tzn idziemy tylko na dwie czyli WF i religia 8). Więc jutro pełny CHILL. A jak u Was ? Ferie czy może skończyliście? Kto ze mną jeszcze czeka pjona :).

Mam nadzieję, że spodobała się Wam I część speciala. Niedługo napiszę 2 część.


Do zobaczenia :)

niedziela, 8 lutego 2015

HOT #13 :)

Hejka
Jestem juz po urodzinach. Było super. Trochę długo czekałyśmy na pizze no bo to wkońcu Pizza Hut i było MASAKRYCZNA ILOŚĆ LUDZI. Ale opłacało się. BYŁA PYSZNA :) I był taki ładny chłopaak... :DD Mega atmosfera, naprawdę super. AAA... mogę wam zdradzić juz mój prezent. Podwójny zestaw (mini) do foundee i kolaż moich zdjeć z #hot13  w antyramie :)

Teraz obiecane zdjęcia.




PS:

DZIĘKUJĘ osobom które napisały Patrycji życzenia - naprawdę dzięki :)
Dziękuję za zdjęcia Julce - wybawca no i samej Patrycji za super imprezę :)

Paa :)

Spontaan ! ♦

Hejka!
Szybki, bardzo szybki post. Niedługo idę na urodziny tzn. najpierw do Julki. Życzcie nam miłej zabawy i byłabym wdzięczna jakbyście napisali jej coś miłego np. na asku  ----> klik
Byłabym wdzięczna. Jak to przeczyta to na pewno się ucieszy ;D.

Mam 10 minut do wyjśćia więc powoli kończę. Zapraszam tych którzy nie czytali -- > KLIK 

Pa misie :) 
Ps: dodam zdjęcia ;)

sobota, 7 lutego 2015

♦My Dance Adventure ♦ I cz. ♦

   Ten post będzie naprawdę wyjątkowy. Będzie (jak już wywnioskowaliście) o mojej przygodzie z tańcem. Zacznijmy od tego ile lat miałam kiedy zaczęłam, co tańczyłam, gdzie itd.
    Miałam 6 lat. Mama planowała aby zapisać mnie na tańce, być może jednym z powodów było to , że byłam i jestem bardzo ruchliwa. Zajęcia te odbywały się w mojej szkole-podstawówce. Razem z moim bratem (tak, mój brat był na 1 zajeciach ). Dobrze pamiętam ten dzień, jednak nie miło (pozwólcie że zachowam to). Tańczyłam wówczas taniec towarzyski. Pamiętam moje pierwsze nie czyste obroty na ugiętych nogach, na piętach eeeh. ;D. Salka była malutka w porównaniu to naszej teraz. Pamiętam że było chyba 15 dziewczyn i chyba równo chłopców albo ciut mniej. W dnia na dzień,mijały miesiące- chodziłam sumiennie przygotowana na każde zajęcia. Stawałam się coraz lepsza i dokłądniejsza. Opłaciło się. Ktoś to zauważył. Trenerka uważała mnie za wzór i może byłam mała, ale dało mi to coś do myślenia....    Że taniec to coś co lubię.

Po paru miesiącach z ok. 15 chłopców- zostało tylko 2. Dziewczyn było 10. 8 nie miało par.
Na którymś z zajęć pani ogłosiła turniej. Turniej wówczas był dla mnie czymś nowym,jakimś wyzwaniem. Jednak po roku , taniec towarzyski zniknął. Szkoła ,rozpadła, się. Nie było partnerów. Trenerka namawiała mnie i mamę. Mialam nawet partnera. Wszystko pięknie ale... Zagnańsk. Moja mama pracuje co drugi dzień na różne zmiany. Tata nie ma prawa jazdy. To właśnie w pewnym sensie zamknęło mi drzwi do tańca towarzyskiego. Czasem zastanawiam się, co by było gdybym jednak go kontynuowała? Nie poznałabym tych ludzi, którzy są teraz moimi bliskimi osobami. Nie wyobrażałabym sobie bez nich życia...mnie.

Przerwa z tańcem nie trwała długo. Mama wkrótce zapisała mnie do klubu który o dziwo jest moze 100 m od mojej szkoły. Załatwione, wpłacone i czas na pierwsze zajęcia...Pierwsze ,spotkanie, z disco dance.



                                                                  C.D.N


Spodobało się? Chcesz kontynuację? Mile widziane są komentarze :)

Duuużo informacji i zapowiedź :)

Dobry wieczór wszystkim.
Pewnie mało osób zobaczy ten post na ,świeżo, bo jest już po 23:00. Nie mogłam się dzisiaj zebrać do napisania, miałam bardzo zabiegany dzień...

Wstałam, ubrałam się, zjadłam (klasyk :D ) no i pojechałam z mamą na zakupy. Dokładniej po kupno moich że tak powiem akcesorii to karnawałowego (?) stroju. Będę kotełem 8). Trochę się najeździłam. Podsumując, kupiłąm zestaw kocich uszu XD, ogon i obróżke hahah.
W czwartek dodam zdjęcia :)

                                                                        *   *   *

Jutro uro Patrycji, jak już wspominałam. Nadal kochani nie mogę Wam zdradzić co kupiłam i zrobiłam bo o każdej porze Patrycja może zajrzyć na bloga i się dowiedzieć- a tego nie chcę. :)
Dlatego jutro po urodzinach bądź na następny dzień dodam zdjęcia i wszystko opisze :).

Może jeszcze dzisiaj postaram sie napisać dla Was tego speciala. Mogę zdradzić że będzie o moich początkach tańca, jak to się zaczęła, dlaczego i kiedy. :)

czwartek, 5 lutego 2015

Hejczi everyone :)

Hejka łobuzy!
Przepraszam, że nie było 2 postów, ale musiałam wkuwać historię :c. Nawet nei miałam czasu wejść na laptopa. Przepraszam najmocniej :c
Co ostatnio u mnie? A nawet spoko tylko te sprawdziany mnei dobijają, ale dzisiaj napisałam z histy i jestem wolna jak ptaak ! :D
Jest już 107 wyświetleń i w weekend piszę speciala :).
W szkole postanowiliśmy, na tłusty czwartek jako koniec karnawału przebrać się za coś bądź za kogoś. Tylko ja niewiem za kogo. Myślałam nad panterą C; Piszcie w komentarzach pomysły :)
I dzisiaj byłąm jeszcze po prezent dla tej pani  (jej ask) ---> klik  Nie mogę powiedzieć co, bo jest moim czytelnikiem haha.

Dobra misie, nie przynudzam. Miłego wieczoruu :)

poniedziałek, 2 lutego 2015

Już niedługo...100 wyświetleń!

Hejka wszytskim!
     No cóż. Jakoś ostatnio nie mam humoru, ale poprawiłąm go sobie jakieś 5 minut temu haha.
Dobrze do rzeczy. Dzisiaj mieliśmy początkowe wystawianko ocen. Może to dziwne ale dużo moich znajomych już ma to za sobą ;\. Zresztą ja nie muszę się martwić bo mogę powiedzieć, że dobrze się uczę. :). Zostałyśmy jeszcze na mecz nogi chłopaków. No i oczywiście nasza niezwyciężona klasa wygrała 10-0 ;D.
 
         Jeśli chodzi o bloga. Niedługo dobijamy do stóweczki! Z tej okazji napisze jakiegoś speciala? Ale napewno coś wykombinuję. Naszło mnei również na poszperanie w ustawieniach i statystykach ... i co znalazłam? Może to dla niektórych mało ale mam 4 wyś. ze Stanów oraz kilkanaście z Irlandii (to na pewno moja przyjaciółka hah). Ciekawią mnie te Stany właśnie. Ale się bardzo cieszę :)
Statystyki też super wyglądają więc DZIĘKUJĘ WAM !

Zapraszam do śledzenia :)
Kocham Was!

Ps: Pozdrawiam moją przyjaciółkę Julkę i dziękuję jej za wspólne poprawienie humoru i za śledzenie ! <3