Yooo :)
Z góry przepraszam że nie było wczorajszego posta, ale coś a właściwie KTOŚ wyprowadził mnie z równowagi. A ja jestem bardzo nerwowa i bardzo łatwo mnei wyprowadzić z równowagi i tak sobie myśle co będzie jak bd pełnoletnia haha. Rozpepsze (xd) wszystko. Ale serio, nie byłam wstanie napisać cokolwiek. Jutro chillout bo jedziemy do kina na Pingwiny ;D No i nie ma lekcji. Tzn idziemy tylko na dwie czyli WF i religia 8). Więc jutro pełny CHILL. A jak u Was ? Ferie czy może skończyliście? Kto ze mną jeszcze czeka pjona :).
Mam nadzieję, że spodobała się Wam I część speciala. Niedługo napiszę 2 część.
Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz