Hejka kochani.
Jak tam ferie? Czy może szkoła?
Ja dzisiaj miałam dzień kichania i załzawionych oczu :c. Nawet teraz podczas pisania tego postu kichnęłam chyba z 5 razy. ;D.
Rano wspólnie z rodzicami pojechaliśmy pooglądać meble do mojego pokoju bo będę miała (nareszcie) zmieniane :).Później Pati,Ola i Julka czyli kucharki :). Robiłuyśmy spaghetti. Potem razem z Julą do galerii. Miałam kupić stojak na kapsułki :D. Potem do Mc na shake. Nie daleko przystanku był drugi Mc'Donald. Nie mogłyśmy wytrzymać i poszłyśmy razem na frytki :D. Jak to dziewczyny- poplotkowałyśmy i wróciłyśmy. Aktualnie gadamy przez skypa.
Jutro duże plany mamy :). 11:15 kino i nocowanko :) Spodziewajcie się ciekawego posta jutro :DD
.jpg)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz