Miało nei być dzisiaj zdjęć, ale szybko to zrobie.
Więc tak. Dzisiaj upragniony dzień. Było mega fajnie :D. Tak naprawdę to tylko nasza klasa sie przebrała haha. Mega zabawnie, chodziłyśmy po korytarzach i wszyscy sie na nas gapili.
Nie ma co owijać w bawełnę- zdjecia mówią wszytsko :)

Nasza super klasa ^^^
Jestę jednorożcę <3 To już w galerii było :)
Ile zjedliscie pączków? Ja (narazie) 3 :) Do zobaczenia




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz