Hejka kochani ;)
Jest godzina jakaś 22:00. Normalnie padam z nóg! Dzisiaj małam naprawdę męczoący i taneczny dzień :). Wstałam sobie godzina 9:00. Pojechałam z rodzicami oglądać meble. Po tym o godzinie 14:00 miały zacząć sie dodatkowe zajęcia... z duetu!
Tak. Miałam duet z inną osobą, ale go zakończyłam :) DLatego razem z Dominiką postanowiłyśmy mieć go razem. Fajnie wyszedł, co prawda trzeba dopracować. Ale naprawdę pasujemy do siebie :).
Potem na 19:30 do 21. Zero obijania. Chociaż czasem trochę ,kwękałyśmy, kiedy usłyszałyśmy SOLÓWECZKI :D.
I właśnie teraz uświadomiłam sobie że nei zdąże zamówić kamieni :c. Cóż, zrobię to jutro. :)
Dobrej nocki Wam !
PS: Dzięki za okrąglutkie 800 wyświetleń !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz