Jestem juz po urodzinach. Było super. Trochę długo czekałyśmy na pizze no bo to wkońcu Pizza Hut i było MASAKRYCZNA ILOŚĆ LUDZI. Ale opłacało się. BYŁA PYSZNA :) I był taki ładny chłopaak... :DD Mega atmosfera, naprawdę super. AAA... mogę wam zdradzić juz mój prezent. Podwójny zestaw (mini) do foundee i kolaż moich zdjeć z #hot13 w antyramie :)
Teraz obiecane zdjęcia.

PS:
DZIĘKUJĘ osobom które napisały Patrycji życzenia - naprawdę dzięki :)
Dziękuję za zdjęcia Julce - wybawca no i samej Patrycji za super imprezę :)
Paa :)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz